Ugrás a fő tartalomhoz Ugrás az elérhetőséghez

Álláspályázat a Martfűi Polgármesteri Hivatal pénzügyi ügyintéző munkakör betöltésére

A Martfűi Polgármesteri Hivatal a közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény 45. § (1) bekezdése alapján pályázatot hirdet Martfűi Polgármesteri Hivatal Pénzügyi és Adóügyi Iroda pénzügyi ügyintéző munkakör betöltésére.

Közszolgálati jogviszony időtartama: Határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő (heti 40 óra)
A munkavégzés helye: Martfűi Polgármesteri Hivatal (5435 Martfű, Szent István tér 1.)
Ellátandó feladatkörök: A közszolgálati tisztviselők képesítési előírásairól szóló 29/2012. (III.
7.) Korm. rendelet 1. melléklete 19. Pénzügyi és számviteli feladatkör pontja szerint.
A munkakörbe tartozó főbb tevékenységi körök:
a) vagyongazdálkodási feladatok,
b) pénzügyi, költségvetési tervezési feladatok előkészítése,
c) pénzügyi nyilvántartások (pl.: vagyonkataszter, kis- és nagyértékű eszközleltár)
vezetése, kezelése.
Illetmény és juttatások: A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a
közszolgálatai tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (Kttv.) rendelkezései az
irányadók.
Pályázati feltételek:
a) magyar állampolgárság,
b) büntetlen előélet,
c) cselekvőképesség,
d) releváns végzettségek: szakirányú középfokú vagy felsőfokú szakképesítés, végzettség
(29/2012. (III. 7.) Korm. rendelet 1. melléklete 19. pontban részletezettek szerint),
e) vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása,
f) Önkormányzati ASP rendszer (gazdálkodási modul) ismerete.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
a) gazdálkodó szervezetnél, önkormányzatnál szerzett pénzügyi, számviteli gyakorlat,
b) már teljesített közigazgatási alap- vagy szakvizsga.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
a) fényképes szakmai önéletrajza 87/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete szerint,
b) 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítvány,
c) a végzettséget, képesítést igazoló okiratok, dokumentumok másolata,
d) a pályázó előzetes kötelezettségvállalása arra, hogy - nyertes pályázóként - az egyes
vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettségekről szóló 2007. évi CLII. törvény 5. § (1)
bekezdésének a) pontja alapján, és a 6. § (2) bekezdés szerinti időben
vagyonnyilatkozatot tesz,
e) a pályázó nyilatkozatát arról, hogy a pályázati anyagban foglalt személyes adatainak a
pályázati eljárással összefüggő kezeléséhez hozzájárul,
f) a pályázó nyilatkozata arról, hogy vele szemben a Kttv. 84-87. §-ai szerint
összeférhetetlenség nem áll fenn.
A munkakör betölthetőségének időpontja: A munkakör legkorábban 2025. május 07. napjától
tölthető be.
A pályázat benyújtásának határideje: 2025. április 17.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Szász Éva jegyző nyújt a 06-56/450-
222 telefonszámon.
A pályázat benyújtásának módja:
a) postai úton: a pályázatot Martfű Város Önkormányzata Képviselő-testületének címére,
(5435 Martfű, Szent István tér 1.) történő megküldésével. A borítékon kérjük feltüntetni
a pályázati adatbázisban szereplő azonosító számot M/2289/2025., valamint a
munkakör megnevezését: „Pénzügyi ügyintéző”.
b) személyesen: Szász Éva jegyzőnek, az 5435 Martfű, Szent István tér 1. szám alatt, a
Martfűi Polgármesteri Hivatal titkárságán (I. emelet 102-es iroda).
A pályázat elbírálásának határideje: 2025. május 06.
A pályázati kiírás további közzétételének helye, és a munkáltatóval kapcsolatos további
információ:
Martfű Város Önkormányzatának honlapja (www.martfu.hu)
KÖZSZOLGÁLLÁS Portál (https://kozszolgallas.ksz.gov.hu/)

Minden jog fenntartva © 2011 - 2025 Martfű Város