Sanyi első versenyeit egy Ford Probe-bal indította, majd a későbbiekben egy Ford Focus-szal folytatta tovább. Ezt követően pedig kategóriaváltás miatt egy Citroen Saxo-val futja a köreit jelenleg is. Az autóban egy 1.6-os motor található, amit egy Simota sport légszűrő rendszerrel láttak el, más módosítást ugyanakkor nem kapott motorikusan. Szerkezetileg igencsak megkönnyített, minden díszítőelem, fölöslegesnek mondható elem kikerült az autóból, ezzel nagy súlyelőnyre szert téve. A verseny során a biztonságot egy, az MNASZ (Magyar Nemzeti Autósport Szövetség) által elfogadott bukócső, illetve a csővázas sportülésekhez rögzített, négypontos biztonsági övek fokozzák.
Egy versenynap alkalmából nem csak a pályára kell összpontosítania, egyedül szokott a helyszínen felkészülni. Nincs mögötte egy csapat, vagy egyesület, akik például a nevezésért, leszervezésért vagy az autó szállításáért felelnének, ezért kicsit nehézkes megoldania mindent egymagának. Sanyi mögött vannak barátok és szponzorok, akik például az autó matricázásában és festésében segítik, viszont nincs olyan támogatója, aki akár anyagilag, akár a versenyek lebonyolításában, támogatásában tudná őt segíteni vagy esetleg helyet tudna biztosítani számára az autó szakszerű javítására, tárolására.
Annak ellenére, hogy idő vagy más tényező hatására nehezebben jut el egy-egy versenyre, nem adja fel a hobbiját, kitartóan küzd azért, hogy fejlődni tudjon, akár az autót tekintve vagy a szervezés lebonyolításában.
A sikeres autóversenyzővel készült portrévideót a Martfű Média Youtube csatornáján és Facebook oldalán ajánljuk figyelmükbe.
Székács Magor