A projekt tevékenységeinek szakmai megvalósításáért, lebonyolításáért a Martfű Városi Művelődési Központ és Könyvtár volt a felelős.
A kétéves projekt során mindkét évben általános és középiskolás gyerekek kreatív, szórakoztató, tudással és élményekkel teli tanórán kívüli elfoglaltságokon, szakkörökön vehettek részt. Ezek a tevékenységek négy partnerintézményben valósultak meg: a Martfűi József Attila Általános Iskola és a Mezőhéki tagintézménye a Kengyeli Általános Művelődési Központ Kossuth Lajos Általános Iskolája, valamint a Martfűi Damjanich János Szakképző Iskola, Gimnázium és Kollégium működött közre a projekt megvalósításában.
Ételszobrászati, Bőrművészeti, Képzőművészeti, Film és Vizuális Design, Kortárs Mozgásművészeti, Tradicionális Mozgásművészeti Stúdióban vehettek részt a diákok.
Az elméleti szakaszokat követő kreatív szakaszokban a gyakorlatban ismerkedhettek meg az elméletben elsajátítottakkal, kisebb csoportokban.
A marketing szakaszban megint együtt dolgozott minden diák, hiszen a feladat egy közös, a csoport tevékenységét tükröző, akár értékesíthető termék, vagy logo elkészítése volt, vagy egy olyan alkotás létrehozása, ami a város idegenforgalmi életében egy színfoltot jelenthetne.
Az elméleti és kreatív szakasz csoportfoglalkozásain megszerzett tudásanyagot egy-egy szintetizáló foglalkozással összegezték és fejlesztették tovább.
A pályaorientációs alkalmakon olyan vendég érkezett hozzájuk, akinek hivatása az a feladat, amivel a diákok a stúdiókban foglalkoznak, megismerkedhettek pályájával, bepillantást nyerhettek a hivatásba.
A szakmai években elkészült „brand”-eket mindkét év végén bemutatták a stúdiók.
Martfű, 2014. július 30.