Ugrás a fő tartalomhoz Ugrás az elérhetőséghez

Igazgatási szünet a Polgármesteri Hivatalban

Az igazgatási szünet elrendelésére vonatkozó törvényi hivatkozás alapján a Martfűi Polgármesteri Hivatalban a 2023. december 27. és 2024. január 1. közötti három munkanapra igazgatási szünetet rendelt el Martfű Város Önkormányzata Képviselő-testülete a 2023. november 30-i ülésén.

A kormányrendeletben meghatározott időszakra a helyi önkormányzatok képviselő-testületei a polgármesteri hivatalok tekintetében elrendelhetik az igazgatási szünetet. A kormányrendelet a téli igazgatási szünet időtartamát 2023. december 27. napjától 2024. január 1. napjáig határozta meg, az igazgatási szünettel érintett időszak határidőinek számításáról és az önkormányzatok hivatalaira vonatkozó szabályokról is rendelkezve.

Az igazgatási szünet időtartama nem számít bele az államigazgatási és az önkormányzati hatósági ügyek intézésének határidejébe.

A kormányrendelet alapján, amennyiben a képviselő-testület elrendelte az igazgatási szünetet, a döntésről november 30. napjáig tájékoztatni kellett az érintetteket.

Herbályné Kalmár Irén

Minden jog fenntartva © 2011-2021 Martfű Város